2012. február 6., hétfő

Különös élmény

Nem magyarázok semmit. Tehát itt az igazi történet szó szerint.Történt: éjjel 3 körül, reggel azonnal leírtam mindent pár cetlire....most ezt gépelem be.

-Anyát reikiztem onnan indult
-Elképzeltem ahogy kilépek magamból, elég volt rágondolni máris éreztem a sűrű hálószobai levegőt, láttam ahogy anyu fekszik a fal felé fordulva, csak az orra volt kint a takaróból. Éreztem, hogy jobban viszi a reikit ha így "ott vagyok".
-Mikor befejeztem még mindig azt éreztem, hogy nem akarok visszajönni alvó magamba, valahogy nem is tudok
-Megkérdeztem, hogy akkor tudok-e utazni? Már pördült is alattam a földgolyó. Ezt felfogva, hogy alattam van, eszembe jutott, hogy körülnézzek hiszen eddig a Földet néztem.Kint himbálóztam 1 szál kötélen ami a testemhez kötött. Valami azt súgta nézzek fel! És megláttam a Teremtőt, de hirtelen szürke ködben láttam egy akkora sárga fényforrást mint a hold olyankor ha épp nem óriási telehold van, kicsit sápadt kör alakú fény.
-Kérdeztem, hogy ez a Nap? Mert "nálunk" a Földön az világít így!?
válasz:-nem az.
-Kérdés:-ha ez a Isten vagy mi, miért nem láthatom?
-Mert ha nem lenne ez a köd akkor elvakulnék a fényétől.
-Erre rendkívül szkeptikusan mondtam, na persze ez biztos a Nap, ne akarják már beadni ezt nekem!!!!
-Jó de ez a lelkek napja, akkor értsem így ha már mást nem tudok. Ha "nálunk" így hívják azt ami életet ad. Ennek a napnak volt kultusza nálatok. (ezt most utólag belegondolva tényleg nincs élet Nap nélkül)
-Mondom, hogy ok a lelkek napja de hol vannak itt a lelkek?
-Nézz le!
-Alattam milliónyi szürke füstfelhőcskék imbolyogtak olyan kötélen ami nekem is van.
-Ők is mind álmodnak mint én?
-Nem, van aki utazik mint te és van aki "várakozik".
-Akik meghaltak elszakadnak a testüktől és itt várakoznak?
-Igen, csoportokban.
-Hogy lehet, hogy ők akik visszatérnek az agyhalálból azok erős vakító fényről beszélnek?
-Ők már nem "vakulnak el", mint te aki utazol.
-Nézd meg alaposan, itt nincs idő!
(Ezt már kérdeni akartam, mert olvastam Szepes Máriától, hogy nincs idő és ezt akkor hogy kell érteni)
Alattunk forog a Föld int fent nem kell mérni, mint ott lent. Itt fent események vannak Mi csak ezt érzékeljük a földi létből. Pl. események bekövetkeztéből tudjuk, hogy vissza kell engedni valamennyit a lelkekből egy csoporton belül.
-Hogy értsem ezt? Ha születik egy gyerek akkor a csoportból egy lélek visszamegy?
-Nem, az utódoknak fejlődni kell. Soha nem egy konkrét lélek megy vissza, hanem egy "válogatás" amiből összeáll az új jövevény lelke, azért, hogy fejlődni tudjon + mindig van szabad akarat.
_Miért van az, hogy akkor meghalhat egy csecsemő is?
-Mert erre van szükség akkor és ott. Azok akik elszenvedik ebből kell építkezzenek az életük része a tragédia is. Ami valójában nem az, mert a lélek a lélekcsoport tagja (nem vész el)
-Ilyenkor új lélek is születik, vagyis ahány ember élt a földön annyi lélek is van?
-Nem dehogy, adott lélekcsoport részeiként variálódnak.
-Tehát olyan mintha lenne egy lélek-kezdő készlet?
-Mondjuk.
-Miért nem tökéletes akkor az ember ennyi idő alatt és nem születik egy tökéletes utód amely nem követ el hibát?
-Mert az emberek között nincs tökéletes. Alakulnak. Folyton alakulnak és a cél, hogy törekedjenek de döntenek, mindig és mindenben. Az adott lélek csak alap. Ezért nem tökéletes.
-Ha jól értem akkor a lélek nem dönt az emberben, hanem alaptulajdonságunk mint a hajunk színe?
-Igen valami olyasmi, de ennél sokkal bonyolultabb. Az akarat a változó tényező a lélek a fix.
-Miért nem segítenek az éhező afrikaiakon? (tudom naiv kérdés, de én mindig ezt akartam megtudni, meg hogy miért halhat meg egy csecsemő)
-majd máskor, lejárt az utazóidőd.

Olyan izgatott lettem, de nem tudtam azonnal visszatérni önmagamba, mert le kellett nyugodnom, vagy le kellett lassítanom kb. mint az autónál nem lehet/szabad 4-esből lassítás nélkül 1-esbe kapcsolni.

Ennyi a szövegen nem változtattam, bár csodának tartom, hogy emlékeztem mindenre szó szerint. Még csak annyit, hogy eléggé nyitottnak tartom magam a spirituális dolgokra de ez amit most leírtam kiverte a biztosítékot és persze azonnal kételkedni kezdtem....biztos olvasmányélményeiből táplálkoztam, filmből stb. Hát nem tudom. Azóta többször próbálkoztam hasonló helyzet teremtésével, sikertelenül.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése